2021. január 18., hétfő

                        CHIA PUDINGOS ,LÉGIESEN KÖNNYŰ CSOKIS MOUSSE


    Hozzávalók: 2 evőkanál chiamag cukormentes mandulatejben megduzzasztva

                         250 gr cukrozatlan, laktózmentes Hulala habalap

                         30 gr csokis-fahéjas whey protein ( kb. 2 evőkanál)

                         50 gr ariba 72% étcsololádécsepp

                         1 csapott evőkanál zselatin 

   Ha a chiamag megduzzadt kellőképpen  , nálam ez kb 2 nap..akkor a habalapot izlés szerinti       édesitőporral felverem ,hozzáadom a chiapudingot,a proteinport,étcsokoládét.

A zselatint kb 100 gr vizben hidratáltam,  majd forráspontig mikróban hevitettem, addig kevergettem amig langyos lett , ezután a habos masszához adtam , jól elkevertem, még hozzáadtam egy marék fagyasztott erdei mixet.   Folpackkal bélet püspökkenyér formában dermesztettem.

Próbáljátok ki, nagyon finom..

csokis-fahéjas zero whey proteinpor  30 gr.   8-9  gr ch

hulala habalap                                   100 gr.  3.7 gr  ch 

Ariba étcsokoládé                             100 gr.  33 gr ch



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése