2011. december 7., szerda

Dora baba torta

Ez egy igazán nekem való feladat volt,teljesen szabadkezet kaptam.Fejben napokig terveztem, illetve amint Én kapok egy felkérést,onnantól kezdve folyamatosan gondolkodom rajta,sokszor több "projekten" egyszerre.
Rengeteg Dora képet végig néztem,végül ezek mellett döntöttem. Kinyomtattuk majd tragantos masszára átmásoltam és ételfestékkel kifestettem.A többi dekorációt azután készitettem,mikor beburkoltam és airbrushhal
lefujtam.Nagyon szinesre készitettem,hogy igazán hasonlitson a neten látott képekhez.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen megcsináltad! Külön tetszik, hogy ilyen színes! Én egy részt sem bírok végignézni abból a meséből, külön elismerésem, hogy te igen :)

    VálaszTörlés
  2. A mesét és a mesefigurát nem ismerem, de a torta nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen, aprólékosan megoldottad! Ez Rád vall!

    VálaszTörlés