2011. december 7., szerda

Baseball sapka 2.

Nagyon örültöm mikor ujra lehetöségem nyilt egy ujabb baseball tortára mert az elsö után ugy éreztem most már
jól fog sikerülni.
Egy full cap márkát kellett készitenem,hosszasan válogattam a lehetöségek között.Sok volt a bonyolult,többszinü,igaz azok tetszettek jobban. De mivel kedd reggelre készen kellett lennem ,és elözö nap sokáig dolgoztam,egy egyszerübb mellett döntöttem.
Egy 24 cm-es és egy 18 cm-es kerek tortábol faragtam ki,melyett elöször csokis-tejszines krémmel töltöttem meg. A hiányzó részeknek készitettem egy masszát,amit csokikrémböl,a levágott piskótából,darált kekszböl
készitettem.Evvel pótoltam ki egyformára,majd lekentem kihabositott vajkrémmel.Amikor teljesen áthült, forró vizes késsel teljesen simára formáztam.
Majd unideccel bevontam,airbrushhal fujtam.Hozzáillesztettem az elözöleg elkészitett,kiszáritott siltet,amit zselatinos masszából készitettem.Ez a zselatinos massza nekem szuperul bevált,nagyon gyorsan és tökéletesen szárad,ekkora nagyságu darabokat evvel készitem.
Szerencsére nagy sikere lett.

2 megjegyzés: