2011. december 17., szombat

Bambusz a tortán..

Ezt a tortát, szintén egy nagyon régi és kedves vendégem fiának a 21. születésnapjára készitettem.
A kérés csak annyi volt mint mindig " valami szépet", és  szögletes formát.,.ami megegyezett az én elképzelésemmel.Elég sokat gondolkodtam,hogy egy mai fiatal férfinak mi lenne megfelelö.

A szineit fekete-fehér-ezüst összeállitásra terveztem,és hogy ne legyen tul komoly,zöld bambusz és levélkombinációt készitettem ehetö gumpastéböl és kiegészitettem  rozsdabarna spirál alaku dekorációval.
Az  feliratokat. szintén ehetö gumpastéból készitettem és airbrushhal ugyanarra a szinre fujtam mint a spirál dekorációt.
A torta alsó része epres-tejszines krémmel lett töltve és fondanttal boritva, a felsö része csokis-tejszines és marcipán boritásu.Méretei 26x30 cm, és 22x22 cm.

Remélem Bálintnak szerencsét hozott a bambusz,ugyanis magával vitte az egyetemre,hogy a vizsgáknál segitse.....ez számomra nagyön sokat jelentett:)

2 megjegyzés:

  1. Bírom Benned, hogy annyira egyedi ötleteid vannak! Ügyes!
    Kellemes Ünnepeket - ha addig nem "találkoznánk" (sajnos mostanában nem sok időm van itt leskelődni) :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:)))
    Neked is Nagyon Kellemes Ünnepeket kivánok!
    Nekem is alig van idöm ilyesmire sajnos,egyszerre többfélét csinálok,manöverezek a munkám és a tortáim között, az alvás rovására:))))

    VálaszTörlés