2011. november 27., vasárnap

Spongya Bob 1., 2., 3.,

Nagyon el vagyok maradva a blogirással,igyekszem bepótolni, ezért nem mindig idörendi sorrendben teszem fel
a müveim.
Én nem tudom ki hogy van evvel a figurával,tudom sokan rajonganak érte,én valahogy nem tudok ráhangolódni,
nincs bennünk közös nevezö! Bezzeg egy Mártis Barbi az jobban tetszene:)))

Mikor az elsö Bob Urfit kellett készitenem,azt se tudtam ki az-mi az. Meg kellett kérdeznem a vendégeimtöl
milyen figura ez.Bevallom sose nézem.
Mindjárt bedobtak a mélyvizbe,egy hatalmasat kellett készitnem egy nagy gyerek partyra,még juniusban.Ráadásul májusban kezdtem csak el tortákat késziteni.
Elöször remegett a gyomrom,mikor dekorálni kezdtem,mert már a 2 kg bevonó begyurása sárgára az is eröt probáló volt.Férjem ismét megmentett, kivágta a nyakkendöt, cipöt formázott, kezét.Végén szinte elégedett voltam,és megtetöztem egy szempillafestéssel, ami utólag mindenkinek feltünt,hogy csajos,de dicsérték.Nem értettem miért nevetnek,utána megnéztem........:))
Nagy sikere volt mégis,sokan dicsérték,nem is értem.

A másodikat imádott és korán meghalt unokahugom kisfiának,Ábelnak készitettem, 6. szülinapjára.
Ezt már ugy érzem,nagyobb "tudással" készitettem.

Sok részlete aprólákosabb,és ezt már airbrushal fujtam,ami óriási segitség.Erre is azt mondták CSAJOS ,mert lefujtam lakkal.Hát a szempillája katasztrófa most is.Bár Ábikám nagyon -nagyon örült,és ez a lényeg gondoltam.

A harmadikat nemrég  készitettem ,zsurtorta méretüben,sajnos nem fotóztam le,utólag jutott eszembe,hogy nem raktam neki orrot,bár aki vitte, se vette észre,pedig kb.15 percig álmélkodott felette,hogy milyen szép-
Szerintem nem volt szép,,egy Spongya Bob sose szép:)))))
Megfogadtam,ha nagyon ráérek készitek egy lány Spongyát,szép fogakkal, szempillával,szoknyában:))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése