2011. november 25., péntek

Sakk torta

Annyira örültem,ennek a tortának,mert olyan témáju,amit még nem készitettem.
Nagyon kedves vendégem-barátnöm apukájának készült szülinapjára,a gyertyákat ök tették késöbb a torta közepére.
A piskóta a Kricky féle olajos piskóta, csak én egy kicsit módositottam, a krém párizsi. A dekoráció tragantos massza airbrushal lefujva.A torta oldalát is barna -arany festékkel fujtam,sajnos a kép nem adja vissza.A sakktábla  tetejét pillecukros masszából készitettem,mert a dekorációt mindig elöre elkészitem,és az nekem nem szárad ki,tudom a tortához igazitani.Férjem ragaszkodott hozzá,hogy pontosan 64 kocka legyen
rajta,mert sértés egy sakkozónak ha nem pontos.Igaza volt teljesen ,pedig én megmondom öszintén nem is gondoltam erre,szerintem találomra kockáztam volna. A fekete négyzeteket ecsettel folyékony ételfestékkel
festegettem ki. Férjem megszánt amint vivtam a sakkfigurával,mert hadilábon állok a figurák készitésével(még egyet sem gyártottam csak sikban:))))  Ö egy két szóbol,fejböl készre formálta,hogy nehogy leessen  a tortáról fogpiszkálóval rögzitettük.
Nagy torta lett,külön gyártott tálcáink egyikére tettük,amit fényes arany papirral vontam be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése