2011. november 25., péntek

New yorkból rendelték......

Egyik este csörgött a telefon, és teljes meglepödésemre Amerikában élö ismeröseink hivtak,hogy itthon élö
Édesanyjuknak a 80. születésnapjára készitsek egy tortát.A szinek fehér,rózsaszin, arany.Egy másik tortámról
nézték le az fb-n.Már elöre örültem,imádom az ilyen tortákat.
És a készülödés:
A torta csokis -tejszines , unidec boritás,tragant virágok , a tortát a legvégén teljesen lefujtam arannyal,persze a fotó nem adja vissza.
A végén majdnem borzasztó dolog történt, tortások rémálma.Amikor vettem ki a tortát a hütöböl, kicsuszott
a helyéröl a hütörács, a torta hátsó része lebillent az alsó rácsra. Ezer szerencse,hogy jól fogtam,és megtartottam,meg vastag üveglapra tettem ami szintén stabil tartást biztositott.Meg,hogy nem volt alatta másik torta,csak krém. Azóta likvidáltam a rácsot ill.tortát nem teszek rá, a többit is állandóan igazgatom:)))

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Olyan "Timis"! Ügyes vagy - mint mindig mondtam is!
    Nekem is rémálmom az, hogy a legvégén leejtem a tortát, volt pár "majdnem"-eset.
    Egyre híresebb leszel külföldön, a végén még Ron Ben Israel is tőled fog rendelni! :-)

    VálaszTörlés
  2. Ez jó!:)))Sztem Ron Ben Israel sosem fogja megtudni,hogy én létezem:)))))))

    VálaszTörlés