2011. november 24., csütörtök

Némo karamellkészitö tanfolyamám jártam......

Már megint hihetetlenül el vagyok maradva. az irással..
Nagyon-nagyon vártam ezt a tanfolyamot ugyanugy mint Krickyét,és nem is csalódtam.Mindent megtanultam
amit az alapoknál tudni lehet.Némo hihetetlen türelemmel,kitartással tanitott minket,pedig kivülröl nézve meg igy utólag visszagondolva.hát nem volt egyszerü dolga.Már ott kezdödött,hogy Én és Andi,Mummy Sütödéje
mindjárt hatalmas ives alakzatokat akartunk késziteni, amit versenyekre szoktak, utána meg szinekben válogattunk.Persze nem azt amit Némo mutatott.Volt egy "hatalmas " adag narancssárgája,hát fanyalogva néztünk rá,mondanom se kell Némo csodálatos dolgokat készitett belöle.Bár Én még akkor sem szerettem bele.
Igazábol akkor lelkesültem fel amikor ráleltem egy nagyon szép rózsaszinre,na akkor nekiláttam a sziromgyártásnak.Lettek is akkora böhöm szirmok,mint fél tegyerem.Akkor csodálattal néztem,utolag fotón tetszik,életben kicsit bumszli.De azért kár,hogy széttört hazafele,nem birta a magyar sztrádát.

Kiváncsi lennék,Némo magában vajon mit gondolt?  sejtem...
Jaj,annyit irhatnék,de akkor oldalak lennének tele,inkább csak képek és alá kis komment.
Elsö lépés az izomalt felforrositása.
A cukor szinezése, formaöntés.A vérnyomásmérö pumpa fontos szereplö lesz..
Ez már az igazi csoda ,Némo meggyurta és "huzogatással" selymesitette,majd sziromgyártás.Andi
blogja -oldalán vannak Rólam fotók,nagyon megilletödve nézem:))))).
Kis bemutató és magyarázat után  végre nekiláthattunk.Tudtam,hogy forró anyaggal dolgozunk,de azt nem
hogy nap végére nem fogok érezni semmit az ujjaimmal. Ja meg a lámpáktól annyira melegem volt,hogy a strandon éreztem magam.De mindez nem számitott,csak a karamell.

Ime a "csatatér", nagyon jó volt.Köszönet Andinak aki a helyett lefoglalta és Némonak aki eljött Deszkre a tanfolyamot megtartani,annak ellenére,hogy a sok jelentkezöböl csak hárman maradtunk.Ilyenkor rájövök,mégis vannak csodás emberek .Szerencsére én most megismerkedhettem velük ismét.
Miközben mi gyurtuk,huztuk,a cukrot és sürün fujtuk az ujjunk,Némo igazi elhivatott lévén folyamatosan varázsolt elénk ujabb diszeket,nem birt " nyugton " maradni:))))szerencsére.
Ezt a gyönyörüséget Andi készitette és a következö gombásat,szerintem cuki lett.

Mondanom sem kell,hogy Némo aztán nem spórolt az anyaggal,mindent kaptunk böven,rengeteg anyagot és eszközt elhasználtunk.
És még egy pár pillanat kép.
Ime a varázslat,a gömbök, amit a fent emlitett vérnyomásmérö ballonnal készitettünk.Én ettöl voltam legjobban elájulva.Próbálkpztam is rendesen.Ezek a legjobban sikerültek persze.

Ime a fantasztikus két nap jutalma,meg egy életre szóló élmény, ugyanugy mint Kricky airbrush tanfolyama.
És az utolsó kép egy tortáé amit meglepetés ajándékként adtam egy nagyon régi kolleganömnek névnapjára,
egy kis zsurtorta airbrushal diszitve és a cukortanfolyamon készitett kompoziciómat tettem rá.
Hihetetlen sikere volt,mert ezek után Én készithetem el a lánya 176 szeletes esküvöi tortáját!!!
Még nagyon sokat tudnék irni,de a lényeget gondolom kiragadtam.
Aki teheti menjen el és tapasztalja meg a csodát.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépeket alkottatok, minden elismerésem :)

    VálaszTörlés
  2. Irigyellek Benneteket! Nagyon sok szépet alkottatok, és a lila tortád is gyönyörű lett!

    VálaszTörlés