2011. október 3., hétfő

Munkácsy Mihály nyomában......Vadász torta

Hát igen,nemhogy a nagy Mester nyomában,de még ezen a bolygón sem érek a nyomába.
Erre akkor jöttem rá,mikor ezt a képet festettem,persze ételfestékkel,egy ehetö pillecukorból készült lapra.

Egy nivós étteremböl rendelték ezt a tortát egy 70. születésnapra,Sem idöt,sem energiát nem sajnálva készitettem,csak a "festményt 5 napig festettem ,persze esténként,mindig kicsit igazitva rajta..
Kicsit belehaltam ebbe a tortába,annyira igyekeztem.Persze amikor rá akartam tenni a tortára a képet,lelogott,
valahogy elmértem,a vadászzsinór is rojtolódott,ahogy varrtam,az elöre elkészitett táblámat eltörtem, ezerrel  készitettem ujat,  meg persze 38 fok volt árnyékban. stb. stb.
Komolyan a torkomban dobogott a szivem,mire elvittük.

3 megjegyzés: