2011. október 10., hétfő

Lila torta .. "Keresztanyunak"

Keresztanyu tulajdonképpen a férjemé,de én is igy szólitom,mert igy szoktam meg:)Amugy mentorom,
nem a tortadiszitésben,hanem a tökéletes piskóta,krémek és egyéb finomságok készitésében.Bár soha nem fog ugy sikerülni ahogy neki,mert velem ellentétben ö érzi a sütik lelkét...    Az Ö szülinapjára                         
készitettem ezt a tortát,lilában,mert ugy tudom szereti ezt a szint, persze én is.Mivel nem volt elvárás,ezért
a frissen megtanult airbrush technikát is alkalmaztam,még soha nem használt szilikon formázót,söt még kézi festést is bevetettem,mert tudtam senki nem fogja nagyitóval nézni.                                                              .A virágokat   már több nappal elöbb készitettem,tragantos masszából.
Nagy izgalommal vittük a tortát,hiszen eddig csak Keresztanyu sütött tortát nekünk,mivel pár hónap ezelöttig,még neki bizonygattam ,hogy én nem tudok semmit sütni..Szegény mióta meghalotta Anyósom dicshimnuszait a "müvészetemröl",nem tér magához.Gondolom hitte is meg nem is. Szerintem nem ez lett a legjobban sikeredett tortám,bár ezt csak utólag a fényképeket nézve érzem,Keresztanyunál óriási siker lett,
mivel még Ö soha nem kapott " ilyen szép"  tortát ajándékba.Szóval nagyon örült.
Mai információm szerint a férje nem engedte megvágni, több fotósorozatot készitett:)))))) és a szomszédok
zarándokolnak megnézni. Szegények:..........
Hát igy szereztem Magamnak dicsöséget,mert akkor elhittem,hogy rendkivüli tehetség vagyok.Hát igen,
mindenki ott ahol tud,persze nem vagyok se Munkácsy,se Ron Ben Israel.....és még sorolhatnám.

Az alsó torta tejszines-turós, a felsö pedig tejszines gesztenyés lett.

6 megjegyzés:

  1. Szép lett! Nekem is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, egyenletes az airbrush-festés is, és a kézzel festett indád is! Nagyon gyönyörű lett ez a torta!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm,pedig folyamatosan az az érzésem,hogy hiányzik valami,vagy másként kellett volna,bár ritkán vagyok elégedett:))))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, a lilával amúgy sem lehet melléfogni. :-)

    VálaszTörlés