2011. október 1., szombat

Ez a torta is nagy kihivás volt számomra,mert 18. szülinapra készitettem,de sajnos hiába koncentráltam napokig,hogy milyen tortának örülnék ha 18 éves lennék,sehogy sem sikerült.Persze ezen nem kell csodálkozni,mert még a mult században voltam ennyi éves:)sajnos).
Ezért abból indultam ki,hogy ez a nap nagyon fontos dátum egy fiatal lány életében.
Ezt nem lehet csak egy szimpla tortával megünnepelni,legalább kétemeletes legyen.De ugy éreztem nem tudok
elég méltót alkotni,muszály még egy emeletet rátenni,és már gondolatban össze is állt.
Hét elején elkészitettem a virágokat,hagy száradjanak,a többit mindig akkor döntöm el amikor összeállitom.
Igaz akkor kb. az adrenalin szintemet nem lehet mérni.
A férjem is csak bukósisakban mer megközeliteni..........szerencséjére.

 A gyertyákra a minimasnikat vettem és ragasztópisztollyal rögzitettem,a középsö tortán lévö szalagot Sopronban jártamban vettem,és itt méltó helyre került.
Kivételesen nekem is tetszett a müvem.


3 megjegyzés:

  1. Hurrá-hurrá! Nagyon várjuk a többi tortádat is! Örülök, hogy újra "itt" vagy!

    VálaszTörlés
  2. Szép lett és olyan finoman elegáns, csajos :)A virágok is szépségesek:) Jaj, de irigyellek az airbrush miatt, én mezei alapanyagokkal próbálkozom (ha van kedved, nézd meg, nálam :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Tejszinhab!
    A "mezei alapanyagokkal" nagyon szépeket alkotsz!
    Gratulálok a Sushi tortád 2.helyezésért!

    VálaszTörlés