2011. október 20., csütörtök

Baseball sapka torta, avagy szenvedésem története

Ezt a tortát a mostohafiamnak készitettem,mert hatalmas fantáziával ezt tudtam kitalálni,másrészt szinte mindig van rajta baseball sapka.Na nem annyira mint Vujity Tvrtkonak ,de jellemzö rá.

Elöször is a saját fiam összes ilyen sapkáját elöszedtem,és átnéztem öket,utólag nem tudom miért,de tüzetesen
átvizsgáltam öket,gondoltam közben kipattan az isteni szikra,hogy is csináljam.

Nagy ötletként a zsurtorta formába eggyel több tojással készitettem piskótát,arra számitva,hogy jól kipuposodik ás már meg is van a sapka gömbölyü fele.Ime az eredmény
Ezután csalódottan körbevagdaltam a piskótát.
Azért még optimista voltam,biztam az ötletemben,hogy a folpackkal kibélelt sapkába belegyömiszkolom a forró piskótát ,az majd szépen ,átalakul sapka formába.Na persze......
Már abban tévedtem,hogy pont akkora a piskóta mint a sapka,persze a feléig sem ért,és mikor kivettem,a forró piskóta összenyomódott egy kis gömböccé,de a formája véletlenül sem hasonlitott semmire,nemhogy
baseball sapkára.
Még mindig nem adtam fel,fogtam kis darabokra csipkedtem,beraktam a robotgépbe és a krémmel eggyütt
kicsit összekavircoltam.
Ezután a kezemmel formázgattam fél labda formára,lefolpackoztam,és ráhuztam a sapkát.Ebböl az elképzeléstöl nem lehetett eltántoritani.Szerencsére senki nem  volt otthon,nyugodtan "alkothattam."Arra gondoltam ,ha kell reggelig csinálom.
Miután sapkát leszedtem,beburkoltam zselatinos cukormaszzával.
Folyt.köv.

2 megjegyzés:

  1. Hajrá! Várom a sztori végét! Én gömbölyű tortánál különböző hőálló tálakat szoktam bevetni, mert hogy én gömbölyűre farigcsáljam... na neee :D A kitartásodhoz elismerésem :)

    VálaszTörlés
  2. Tálakkal kezdtem,de egyet sem találtam ami méretben jó lett volna:)))))ezt tünt egyszerübbnek:)))))

    VálaszTörlés