2011. október 7., péntek

Az airbrush festék bosszuja......

A mai napot arra szántam,mivel nem dolgoztam(ezer éve nem volt ilyen),hogy gyakorlom az airbrush technikát.
Kinyujtottam tragantos masszát ,kerek formát vágtam belöle,arra gondolván,hogy képzeletben egy torta tetejére
lehet tenni majd.
Igyekeztem nagy odafigyeléssel finom szinátmenetet fujni,lila-pink-fehér kombinációval.One stroke technikával
rózsát kanyarintottam,majd fogtam a fekete festéket,és kipattintottam a tetején lévö festékcseppentöt.
Ahogy felpattant a benne lévö fekete festék egyedi "dizájnt" adott müvészi alkotásomnak.Talán nem akarta,hogy airbrush festék lévén ecsettel fessek vele.:))Egy másodpercig hitetlenkedve bámultam,és mielött bármi meggondolatlan lépésre szántam volna magam (pl. utcára dobás,kétlábbal való ugrálás rajta) eszembe jutott,hogy már nem elöször járok igy,ergo tudhattam volna.
Persze,hogy jobban érezzem magam,kicsit-nagyon szidtam aki ezt a kupakot kitalálta........
Ime okulásul,mások számára...
Hogy mérgemet levezessem,összesen négy motivumot pingáltam,tobbre nem volt már kedvem.
Azért volt sikerélményem is,airbrushal festettem egy nagy pillangót, és a jövö szombati kislány tortához a Csingilingit is.
Csingilingi kisasszony nincs még kész,még  diszitem a haját,ruháját,szárnyait ,hogy igazán csajos legyen.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy! Ha nem mondod, nem jut eszembe, hogy a rózsás tortán véletlenül vannak a pöttyök - szerintem sokkal egyedibb, ne búsulj :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem kimondottan jól áll a tortának a pötty.
    :-)))
    Nekem tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Igen, nagyon jó pöttyösen is! Kellett az még oda!

    VálaszTörlés
  4. Igen,akartam is pöttyöket,csak ahova én szerettem volna:)))))

    VálaszTörlés
  5. Szióka! Nagyon szépeket alkotsz, tetszenek, ügyes kezed van! Kérdezhetek egy butaságot? Mi az a one store technika?

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    One stroke,az egy festési technika, magyarul talán
    egylendület a neve.

    VálaszTörlés