2011. április 17., vasárnap

A mükörömépitéstöl a tortasütésig

Kedves Olvasóim!

Sokáig gondolkodtam azon,hogyan is fogalmazzam meg,miért is kezdtem tortasütésbe.Hát nem azért,hogy a sütés csinját-binját kiélvezzem,hanem ,hogy diszitendö felületet hozzak létre.
Akik személyesen is ismernek azok talán azt gondolták,hogy velem kapcsolatban már nem éri Öket meglepetés,
már minden hülyeségemet megélték,és tessék, ime,sikerült ujra ámulatba hozni a környezetemet.
Férjecském lepödött meg talán a legkevésbé,szegény már feladta.....
A foglalkozásom mükörömépitö már 16 éve és azt hittem, hogy járókerettel is bemegyek körmözni,tehét még kb.30 évig  nem is fog más érdekelni.
De eljött az a pillanat amikor a köröm felülete már nem volt elég nagy kihivás,nagyobb és más kellett.
Sokféle gondolatom volt amit elhessegettem,pl tiffanyüveg készitö,de beleszerelmesedtem a dekupázsba ékszerkészitésbe is,söt még Dalma kutyánk révén a kutyakozmetikus is képbe került.Persze idöt és pénzt nem kimélve vetettem bele Magam az ujabb és ujabb önmegvalósitó tevékenységekbe.

Hosszasan leirhatnám,hogy jutottam arra a sorsdöntö pillnatra ,mikor az alig használt robotgépemet a legujabb
barátommá tettem.
Nem teszem mert unalmas lenne és nagyon sok apró dolog vezetett idáig és több év.Kis családom persze lelkesen támogat,hiszen mindenki édesszáju ,rögtelen ut vezet a sikerekhez.

Persze tudom rengeteget kell tanulnom,de a neten nézelödve rájöttem ,a lehetöség szinte határtalanok.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése